Västerås is the shit

God morgon bloggen. Fan vad tiden går snabbt när man har roligt. Ja, sorligt nog har jag sovit och vaknade nu. En powernap på 20 minuter blev till 4 timmar. Vad ska jag hitta på inatt? Är ju ensam i lägenheten också. Kusinen jobbar natt, tråkigt nog. Bra tajming..
En tanke var att bjuda över lite kompisar, men sen slog det mig att jag inte har några kvar. Typ. Får väl återuppta gamla kontakter från förskolan? Det var tider det.
Idag kom ett sms. Men efter allt jag gjort med min mobil så kan jag såklart inte läsa det. Jag undrar vem det var ifrån, och vad det stod. Och jag undrar om jag vill läsa det eller ej. Jag förblir ovetandes några dagar till. Snart måste jag ju faktiskt återvända till verkligheten, varesig jag vill det eller ej. Man kan inte vara magsjuk föralltid. Inte på mitt jobb inte.
Nu ska jag ta en varm choklad och återvända till soffan. Ciao sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0