Sex på motorhuven - igen

Hallå på er.
Ännu en lång dag har passerat, spenderade hela eftermiddagen på ett fik med min bästa kompis pojkvän. Vi höll oss så klart inte i innerstan utan åkte ut till Waxholm. Hur mysigt är det inte där? Och tack för solen! Det gjorde det hela perfekt. Vi satt en lång stund vid vattnet och myste och pussades. TÄNK om hon skulle veta om vad vi gjorde...
Dagen avslutades rätt tufft. Vi gick tillbaka till hans bil, började hångla. Och så var vi tillbaka på ruta 1 igen, bara att sätta igång då. Men jag var faktiskt riktigt sugen, har inte haft sex på några dagar nu...
Kan inte säga mer än att jag älskar motorhuvar, ni förstår nog vad jag menar ;)
Det är så sjukt sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0