Otrohet utomlands

Då var det dags för ett lunchpass på SATS. Har kommit in i något slags träningskoma verkar det som.
Igår var det mycket mysigt att hänga lite med bästisen, han berättade massa galna saker som hade hänt honom när han var i London här om veckan. En sak som är riktigt säker: han och jag måste åka bort tillsammans, vet ingen galnare än honom!


Men några andra som också ska åka utomlands är jag och min bästa tjejkompis pojkvän. Okej, ingenting är spikat ännu men vi har pratat mycket om det och jag sitter som besatt och kollar efter relativt billiga resor.

Kan man bli elakare mot sin bästis? Men vad ska jag göra? Jag vill ju detta och om jag har skuldkänslor? NEJ, inte överhuvud taget...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0