Jag är en riktigt meangirl

Skön söndagsmorgon... Att man aldrig får sova ut längre :( Ska snart springa iväg till jobbet, men först måste jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite. Han sover fortfarande och jag sa att han kunde vara kvar medan jag jobbade. Hoppas inte att hans flickvän ringer och undrar vart han är. Hehe, jag känner mig som en riktig jävla meangirl.
Fattar ni vilken fajt det skulle bli om hon kom på oss? Plus att det var den här helgen dem egentligen skulle åkt iväg på en romantisk weekend. Men han ställde in den pga mig!!!
Jag får min bästa kompis pojkvän att ställa in en resa pga mig. Det är fan sinnessjukt! Aja, bäst att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0