Isolerad från omvärlden

Ja, inga pluspoäng till Sony Ericsson inte. Har för tillfället 12 sms i inkorgen jag inte kan öppna. Lika bra det kanske, när jag ändå har börjat att isolera mig från omvärlden så kan jag ju lika gärna fortsätta.
Är så glad över att jag har släktingar som bor lite här och var i Sverige, sjukt mycket lättare att få lite space och tid att tänka på allting som yrar omkring i mitt huvud. Men om bara några dagar måste jag tillbaka till Stockholm för att reda ut lite saker med mitt jobb. Kanske blir jag anställd på en annan plats i Sverige inom samma företag, det vore ju GULD. Stockholm är ingenting för mig just nu, för mycket förluster och minnen som vandrar omkring vart man än befinner sig. Om jag flyttar så måste jag få iväg lägenheten också. Men det blir ett framtida projekt.
Såhär mycket har jag aldrig tänkt, funderat och analyserat. Jag är definitivt ingen människa som tänker och sen handlar. Precis tvärt om: handlar och tänker sen. Annars skulle denna stora hemska skandal aldrig uppstått. Men är man kär så är man. Inte för att jag var det i början, men med våran relation var det faktiskt svårt att hantera känslorna. Man kan inte bestämma vem man ska vara kär i. Visst kunde jag styra över att jag hade sex regelbundet med min bästa kompis pojkvän. Men om man säger såhär, det ledde ju faktiskt till något. Kunde lett till något...
Ska lägga mig och läsa en bok. Måste fixa mobilen och ringa några väldigt, väldigt jobbiga samtal. AAAAH DET HÄR SUGEEER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0