Helt seriöst

så förstår jag inte varför så många väljer att knappa in k i s s i e s. s e som en daglig rutin. Varför vill man läsa om denna lilla blonda IQ-befriade varelse egentligen? Hon har ju seriöst ingenting bakom pannbenet. Man blir ju knappast klokare av att läsa, hon kan ju kan inte ens stava och hennes särskrivning ska vi inte ens tala om. Man blir inte heller inspirerad av hennes inlägg. De flesta handlar om krogen och hennes überdumma "dieter". Och man får inte heller en bild av vem människan egentligen är då alla hennes bilder på ett eller annat sätt är redigerade (Hej hopp, photoshop!) Hur fan har Sveriges lilla fjortis barbieliga kunnat få så många läsare? Bara jag som tycker att detta är helt sjukt? Då jag var 14 år hade jag mer än 3 ögonfransar och tio lager mindre foundation. Bara jag som missade när det blev lönsamt att vara puckad? Vart är världen på väg...


Kommentarer
Postat av: Lydia

HELT RÄTT!! fjortisarna borde skjutas.

2009-09-08 @ 22:54:32
Postat av: LENA ღ

God morgon :)

Hoppas du får en underbar dag idag!

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-09-09 @ 10:01:11
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0