"försvinn ur mitt, våra vänners och ***** liv"

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett tag. Och ja, det har sina förklaringar. Nu ska jag börja skriva igen, då jag har tillgång till en dator. Befinner mig nämligen inte hemma i Stockholm längre. Och även det har sin förklaring.

Jag var dum och ringde till honom, och såklart svarade hon (flickvännen). Hon undrade såklart varför jag ringde och jag sa att jag ville prata med henne, såklart. Det är väl inte så konstigt att man vill få tag i sin bästa vän? Men redan där gjorde jag bort mig. Samma morgon hade hon hittat undangömda bilder på hans dator. Och ja, de var inte bilder man vill hitta på sin projkväns dator. De borde varit döpta till "barnförbjudna bilder". Hon var länge tyst i telefonen och jag fortsatte med mina lögner, tills hon avbröt mig och sa "jag vill aldrig mer prata eller se dig igen, försvinn ur mitt, våra vänners och ***** liv. Annars lovar jag att jag ser till att du gör det". Ni kanske förstår varför jag flydde från stan? Vad fan ska jag göra nu liksom? Har aldrig varit såhär ensam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alltså det är svårt att tro på sånt, du har bara hittat på det för att få många besökare men ändåsmart

2009-09-25 @ 14:35:55
Postat av: Anonym

hahaah ja ellerhur du är grym på att hitta på och förklara..om nu allt de du säger är sant så bevisa de

2009-09-25 @ 16:22:16
Postat av: Anonym

varför är du så seg,du skriver inte

2009-09-25 @ 21:51:10
Postat av: Anonym

Rent ut sagt, SKITSNACK!!

2009-09-27 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0