Ett jobbigt triangeldrama

Såja, då var det dags för ännu en ute kväll Sitter ensam i lägenheten nu i väntan på att tjejerna ska komma över på en liten fördrink. Badgrunds musiken den närmaste timmen blir väl inte speciellt vacker eftersom att Idol börjar kl 21.
Har haft en bra dag på jobbet, lite lång dock men skönt att veta att jag tjänar pengar iallafall. Känner att jag uppdaterar dåligt med hur det går i triangeldramat mellan mig, min bästa tjejkompis och hennes pojkvän. Inte riktigt den kombinationen man önskar att det vore, men nu är det som det är.
För att göra en snabb återblick och berätta vad som har hänt så är det såhär de ligger till:
Jag är ett riktigt svin som under en lång period har haft något slags förhållande med min bästa kompis pojkvän, ingen vet om någonting förutom pojkvännen, jag och NI läsare. Jag skriver denna blogg för att kunna se tillbaka och se på vad jag håller på med. Vill egentligen sluta men det går inte. Inte nog med att vi ligger med varandra konstant så har det börja växa fram känslor. Och just nu blir det bara jobbigare och jobbigare. Oj oj, nu kommer snart brudarna, bäst att stänga ner datan.

Ha en underbar onsdagskväll och glöm inte att titta på idol!
Kanske ska göra en repris från förra veckan, då jag och pojkvännen hade sex på Laroys toalett när alla brudarna var där - flickvännen med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0