En falsk otrogen fitta

Äntligen fungerar mitt internet igen, igår var det helt stendött och kunde inte uppdatera vad som händer.
Förstår inte riktigt vad som är med mig, jag vaknade för ungefär 40 minuter sedan, och sen dess har jag suttit och läst igenom alla blogg inlägg som jag har skrivit.
Om jag ska sammanfatta mig själv med 3 ord efter min läsning skulle jag beskriva mig som en falsk otrogen fitta för det är fan precis vad jag är!
Jag pratade med min bästa tjejkompis igår - TÄNK ATT HON INTE HAR EN ANING OM VAD SOM PÅGÅR!!
Hon vet lixom inte att senast i onsdags när vi var ute på krogen hade jag, hennes bästa kompis, sex med hennes pojkvän på toaletten. det är fan helt sinnessjukt.

För mig har det numera blivit en vana att ha sex på mycket komplicerade ställen, men hey, vem ska inte att det är rätt kul?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

snyggt foto!

2009-09-04 @ 13:04:30
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0