den klassiska meningen

jahapp, då var man tillbaka till verkligheten då. ikväll är det familjemiddag som gäller och JAG ska träffa mitt EX som kommer till stockholm, kan inte säga vem det är eftersom att bloggen är anonym.
Vi gjorde slut för två år sedan och det sista vi sa till varandra, eller det sista jag sa var att jag hatade honom och aldrig mer ville se honom. Det känns som att det är den klassiska meningen på något sätt, aja vad vet jag.
Det ska bli intressant att höra vad han har haft för sig på senare dagar, trackat någon annan tjej? isåfall tycker jag synd om henne!
Whatever, ska ner på stan en sväng och rensa hjärnan från alla onödigheter.
Hasta la vista baby!




Kommentarer
Postat av: John

Sv: tack :)

2009-09-14 @ 13:51:09
URL: http://lifeaccordingtojohn.blogg.se/
Postat av: sara

Följa varandra med bloglovin.com ? ;D

2009-09-14 @ 15:46:25
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: .

du har inte skrivit på länge har du blivit tagen?

2009-09-23 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0