Ångest, oro och rädlsa

Har varit vaken i tre och en halv timma nu. Min klump i magen av ångest verkar inte vilja lägga sig, inte ens smälta det minsta. Det oroar mig. Och min oro gör mig rädd. Så jag sitter för tillfället ensam på ett café med ångest, oro och rädsla. Inte tre så jätte bra kombinationer. Rädsla över att jag kommer förbli ensam och rädsla över att återvända tillbaka tillbaka till Stockholm - vart jag befinner mig för tillfället är en hemlighet.
Uppdateringar kommer senare, måste ha i mig koffein.

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

hoppas du får en bra dag

kram!

2009-09-26 @ 16:20:01
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Postat av: alex

Låter riktigt jobbigt det där som du går igenom just nu. Men det jag skulle gjort är att säga förlåt till kompisen (jag vet ju inte vad du sagt till henne men..), det är ändå vänner som betyder mest. och om ni verkligen känner varandra och vill va med varandra så tror jag kanske att hon förstår om du förklarar.

Det är ju inte rättvist mot dig om du ska behöva gräva ner dig och försvinna bort för att du och han hade en relation bakom ryggen på henne. Han var ju faktiskt också med på det. Det är lika mycket hans fel, och det var han som svek henne i kärlek.

2009-10-04 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0