Ursäkta, vad sa du?

  • Myskvällar. Om popcorn finns nära till hands så finns det inget bättre. Totalt underskattat.
  • Pälsjackor. Mitt fynd från Karen Millen förra veckan är inte att leka med. Skulle kunna bo i den..
  • Brunetter. Som varje höst så är det helt rätt att vara brunett. Fan! Vem vill inte se ut som Carolina Gynning i håret?
  • Idol. Camillas tabbe gav mig ett gott skratt måste jag säga. Usch vad pinsamt!


  • Engångsligg. Alla vill ha dem. Ingen kan hantera dem. Punkt slut.
  • "Söderkisar". Och vad är det som är så speciellt med medis, snaps och palestina sjalar? Orkar inte ens tänka på det. Mysig del av stan, that's it.
  • "Kändis"djungeln. Kändis vadå? Aldrig sett människorna? Bland det värsta i tv4's historia.
  • Jag själv. Ja, jag erkänner. Känner att jag ligger långt ner i samhället just nu. Läs så fattar ni, haha!




Kommentarer
Postat av: felicia

hejsan! :)

fin blogg!

2009-12-15 @ 15:30:03
URL: http://gutenbergfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0