SCREAM!

Jag sitter hemma. Hemma ensam. Jag har ingen, förutom min granne som ligger och sover inne hos sig. Mamma är fullt upptagen med att ta hand om hennes nya kille och jag är som bortglömd av allt och alla. Mår rent utsagt skit.
Efter att jag fick smset i eftermiddags har jag varken kunnat äta eller tänka på någonting annat. I ett tidigare inlägg skrev jag att vi inte var menade för varandra, men sanningen är den att jag är riktigt svag för den här personen och det går tyvärr inte att ändra på. FAAAN VAD ÄR DET HÄR FÖR SKIT?! Varför och hur i helvete kan den dumma idioten ta tillbaka honom?!??! Jag förstår verkligen INGENTING!!
Vill bara skrika men får inte fram ett enda ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0