Ensam är skit

Pratade med min bror idag över telefon, gud så skönt det var att höra människans röst. Vi har inte pratat på evigheter. Jag berättade lite om att jag inte hade det så bra just nu, men inte anledningen. Vi är ett sådant syskonpar som berättar allt för varandra, men det här kunde jag bara inte med att berätta. Tar det en annan gång.
Idag är det lördag och jag blir ledsen bara över tanken på att jag inte kommer ha någonting att göra. Eller jo, jag ska gå över till min granne. Världens bästa. Fick ett samtal av honom igår och han undrade var fan jag höll hus. Sa att det var en lång historia så ikväll blir det jag som pratar och han som lyssnar. Ska bli skönt att prata samt gråta ut lite mot någons axel. Har en hel del jag måste ta itu med, mer än vad jag vågar. Håller inte med om att "ensam är stark".. Har aldrig känt mig svagare än just nu. Ensam är skit.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag känner igen mig i det du skriver.

2009-10-04 @ 13:43:07
URL: http://alekhuatorpet.blogg.se/
Postat av: MARIELLE

känner igen mig i det..

2009-10-05 @ 13:48:14
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0