Älskar att vara impulsiv idag

Sitter hemma och undrar vad jag håller på med. Det är onsdag kväll och jag är ensam, känner inte igen mig själv. Ringde mamma och frågade om hon ville komma över på lite te, men varför i hela friden skulle hon ta sig från Lidingö bara för att åka hem till sin dotter för att ha lite onsdags-mys? Kommer inte på fråga. Så jag förblir ensam.
Fick förfrågan att gå ut med min granne men vågar inte visa mig ute på Stockholms gator under kvällstid ännu, lite för tidigt sen den "lilla" incidenten. Däremot tror jag att hon och han är ute ikväll, skulle så gärna skriva namnen men måste fortsätta vara anonym. Längtar efter min kisse misse som jag ska skaffa mig inom en snar framtid, då kommer jag ha konstant sällskap - kan inte bli bättre.
Har kommit på en sak, jag är väldigt impulsiv. Kan låta dåligt i vissa lägen, själv kan jag bara se fördelar i det.
Ha en jävligt bra onsdagskväll, för det ska jag ha. Kom just på en mycket bra kvällsplan (6)

Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

grymt cool bild

2010-01-06 @ 17:37:01
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0