En bra start på ny vecka

Efter en total utrensning av lägenheten är jag redo för nya tag, ska bara städa lite först. Har blivit väldigt pedantisk av att vara så själv och instängd i lägenheten. Vill uppgradera mitt boende så nu funderar jag på att åka till IKEA Kungens kurva för att rensa tankarna lite. Nu är måndag och en ny vecka. En ny vecka där jag får ta varje dag som den kommer.

Idag ska jag och bästa grannen ta en lång och härlig promenad på Djurgården och sen gå en sväng förbi Moderna Museét. En mysig måndag med andra ord, älskar att vara lite kulturell och nyttig ibland. Det är viktigt att vara allmänbildad om man ska komma någonstans här i livet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0