Beautiful and dirty rich

Eftersom att kanelbullarna var slut i varenda 7-eleven och Ica som jag orkade svänga förbi så fick det blir negerbollar istället. Till det en stor kaffeblatte. Och det funkade ju precis lika bra! Efter att ha varit hemma i villan på Lidingö så kan jag inte hjälpa att sakna det en aning. Även fast jag hyllat hela bo-själv principen innan. Men det är ju faktiskt mysigt att alltid ha sällskap då man till exempel äter eller ser på tv. Jag saknar faktiskt att bråka med storebror och mamma om vad vi ska se på för program på tv. Trots att alla hade en egen tv på rummet så satt vi alltid och trängdes i soffan i vardagsrummet. Varför sitta själv liksom!? Att bo själv blir ibland lite för ensamt. Speciellt om man är van att ha folk runt sig 24/7. Jag kanske ska köpa mig en hundvalp? Eller en katt? Vore ju nått! Men om jag hade hund skulle jag ju bli tvungen att visa mig på stan typ 5 gånger om dagen, och det vore ju sådär när jag tänker efter. En katt vore nog bättre! Det här måste undersökas... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild!

2009-10-05 @ 20:40:46
URL: http://liiiljaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0