Back on track

Och så är man tillbaka i Stockholm. Fuck. Någon som vet var man köper en burka? Skulle behöva en nere på stan. Risken att jag stöter på någon fd. vän är ganska stor. Med tanke på att jag bor mitt i stan och mina fd. vänner väldigt nära. Tanken är inte precis lockande, men vad ska man göra. Det är ju helt och hållet mitt eget fel. Men som jag har sagt en gång tidigare: nöden har ingen lag.

Skulle jag få behålla jobbet var tvungen att återvända, så jag är inte här frivilligt. Helst skulle jag flytta långt, långt bort från allt, speciellt Stockholm och speciellt från de personer som jag anses känna bäst i hela världen. Varför ska detta hända just mig? Och vad kommer hända här näst? En läskig tanke. tycker inte om att tänka på framtiden och speciellt inte nu.. Ska fortsätta att läsa på min bok nu.
Hörs senare. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0