Ska man bli muslim kanske..?

En skön söndag är precis vad jag har haft. Legat ute i solen, samlat tankarna och lyssnat sönder min spellista med Coldplay, rätt mycket flashbacks från igår kan jag tala om. En av mina favorit sysslor är garanterat att gå på konsert. Vilken känsla det var, sjukt bra drag var det också!

Funderar på att kanske sätta igång med någon slags middag. Att äta sent har blivit lite av min grej på senaste tiden. Kanske ska börja skriva en bok om mitt oförutsägbara liv också: om mitt liv som otrogen med min bästa tjejkompis pojkvän, om mitt liv som ensamvarg i lägenheten och om alla galna saker som händer hela tiden runt om mig. Bara idag blev jag erbjuden att flytta ihop med en kille som var muslim. Han sa att han skulle kunna byta religion för att få vara tillsammans med mig. Tyvärr tackade jag nej till det fina erbjudandet men jag kände inte riktigt för att hoppa in i ett sådant förhållande för tillfället... Kanske var det ett snesteg, men uppenbarligen inte! 

Tror även att jag har kommit in i något slags sko-koma. Fick med mig tre par hem idag, högklackat såklart! Nästan det enda jag använder faktiskt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah börja skriv en bok vettja ;)

2009-08-23 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0