Unforgivable

Det känns som jag blivit överkörd av en lastbil. Eller tränat på gymmet hela natten. Kan man få så här mycket träningsvärk av lite nattligt action? Sjukt. Ja, han sov i alla fall här inatt. Och natten var helt perfekt, som vanligt. Och när jag vaknade imorse hade han gått till jobbet, men på nattduksbordet stod redan 1 kopp kaffe. Gulligt! Hans flickvän trodde att han sov hos någon släkting här i närheten av mig. Stackarn... Borde kanske ringa henne idag och bjuda över henne på en fika. Hon kan ju få dricka ur samma kaffekopp som han använde imorse! haha... Ciao!



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: åå visst är dne söt, min favoritring:D

2009-08-26 @ 17:25:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: BLI MEDLEM NU!

hej du.

skulle du kunna bli medlem på gratismode, genom mig ?

skulle vara jätte gulligt av dig

2009-08-26 @ 21:18:24
URL: http://blimedlemnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0