Shopping med flickvännerna

Sådär ja, skönt att vara hemma efter en lång dag på stan. Fick med mig några härliga fynd från Zara och Monroe i Sturegallerian. Älskar den affären, de har så himla mycket fina tunikor!  Hälsotallriken på Baresso gjorde susen. Måste få i mig lite vitaminer efter en svältande sommar. Två av mina vänner är ju inne på anorexiahem, och där vill inte jag hamna. Jag ringde honom idag vid lunchen, och han var såklart med sin flickvän, min bästa vän. Och det var såklart hon som svarade. Men eftersom hennes mobil var avstängd så frågade hon inte varför jag inte ringde hennes mobil. Puh! Jag undrar om jag har en skyddsängel? haha! I så fall är ängeln knäpp.

Ikväll ska jag äta middag med min kompis ex. Lika bra att inte säga något. Då slipper man problemen! Måste fixa mig nu. Och raka mig, igen. hehe.. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0