Och så blev det kväll

Här sitter man sminkad och klar och väntar på att tjejerna ska komma upp. Som vanligt blir det fördrink hos mig! Det är ju aldrig kul att gå ut med en klump i magen, men det måste jag göra ikväll. Gå runt och le även fast jag bara vill ställa mig och skrika. Jaja, upp med hakan, måste ju hålla min vanliga image, annars kommer man ju inte in på WR, haha. Vakterna där är supergulliga, mot rätt personer. Jag har ju alltid varit den gulliga, charmiga och oskyldiga i gänget. Ack ack, om nu bara visste... Jaja, back to work. Måste fixa iordning snittarna. Får se hur kvällen slutar och framförallt var. Om det gulliga paret inte sover med varandra så tillbringar jag nog natten med hennes sexiga pojkvän. Åh, snälla. Sov inte med varandra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det är sjukt bra att startat en blogg om det här! min kompis var i typ samma problem! fortsätt! :D

2009-08-19 @ 20:38:00
Postat av: thilda

hahah shit!!! skön du e :P

2009-08-19 @ 20:38:25
Postat av: Anonym

men guuud, vadå skön? sitt as!

2009-08-19 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0