Lätt årets bästa lördag!

Godmorgon.

Jag har aldrig riktigt funderat över meningen "man mår som man förtjänar", men oj vad den stämmer bra på mig idag! Huvudet dunkar, tankarna är som en enda soppa och kroppen vägrar lyda. Efter Coldplay konserten, som var hur grym som helst, så satte vi oss och tog några drinkar på Sturehof. Självklart blev det några drinkar för mycket (men deras mojito är ju oslagbar!) och jag var tvungen att springa iväg för att ringa honom. Som tur var så var han själv. Hans flickvän satt ju vid bordet på Sturehof med mina övriga vänner, så kusten var klar. Efter en lång och dålig ursäkt om varför jag måste kila så försvann jag snabbt bort mot Odenplan. Den perfekta kvällen avslutades ännu mer perfekt! Jag vaknade upp med ett stort leende på läpparna, men även med en liten klump i magen. Detta kan ju inte pågå föralltid. Vågar jag fråga om han skulle lämna henne för mig? Det skulle i så fall betyda allt eller inget. Jag hade inte haft en enda vän kvar efter ett sådant ultimatum. Nej, dagen kommer nu spenderas i min tankehörna ute på balkongen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

verkligen :D

2009-08-23 @ 21:03:56
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0