Kan det bli bättre?

...på sätt och vis kanske med tanke på den situationen jag sitter i. Men i nuläget, nej! Han står i mitt badrum och tänder ljus och jag har precis bakat färdigt sconesen. En mysigare måndag kan man nog inte tänka sig? Och den kommer bara bli härligare, nu väntar en varm dusch med skum och massage sen när vi är färdiga kommer vi sitta våta i handdukar i min sköna soffa, äta scones och dricka te, min favorit är rooibus. Sen sätter vi väl på någon grym film, älskar filmer! Har nog sett alla som är värda att se, förutom Harry Potter men det är inget jag vågar ge mig in på. Trollkonster är inte riktigt min bag. Vad som händer efter filmen får ni fantisera om än så länge, det avslöjar jag i morgon! Nu ska jag hoppa in i duschen, med min bästa kompis pojkvän...


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en fin kväll (:

2009-08-17 @ 23:13:57
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Ylva

Sv: Tack så mycket! :D Och ja jag ska fortsätta vara mig själv, hehe :)

2009-08-18 @ 09:52:32
URL: http://typnelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0