Ja, hur kan jag göra så?

Att kunna kontrollera sina egna känslor är en omöjlighet. Du själv kan inte bestämma vem du ska bli förtjust, kär eller praktiskt taget besatt i. Dessa känslor uttrycks av din kropp. Plötsligt kommer du på dig själv med att tänka på honom lite för många gånger per dag, eller vakna varje morgon med ett stort leende på läpparna. Denna människa kom från ingenstans och skänker dig plötsligt en glädje du inte minns du känt någonsin förut. Ja, han är tillsammans med min bästa vän, men jag trivs så bra i hans sällskap att jag aldrig skulle kunna ge upp vår hemliga relation på grund av henne. Jag skulle gå under. Ni som inte varit med om samma problem kommer aldrig förstå hur det känns. Jag behöver seriös hjälp, men skulle någon säga åt mig att lämna honom skulle jag vända ryggen och gå därifrån.

Herregud, har jag gått och blivit kär.. ?


Kommentarer
Postat av: tilda

snygg blogg! =)

allt bra?

2009-08-24 @ 18:56:15
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0