Hångelkalas på toaletten

Japp, det var precis vad det var på hans jobb toalett lite tidigare i förmiddags. Vilken pussy jag är! Besöker min bästa kompis pojkvän på jobbet och skapar ett hejdunder på toaletten med honom, inget jag skulle vilja att min bästa kompis gjorde med min pojkvän. 

Det var väldigt spännande kan jag lova er. Direkt när vi smög in på toaletten, som var hyfsat liten, lyfter han upp mig på handfatet och särar på mina ben så vi kommer närmre varandra. Vi hånglar väldigt grovt och det verkade iallafall som att han var lika kåt som jag. Men precis när vi skulle ha sex så stoppades vi av klockan, vi kom på att han hade dragit över 20 minuter på hans rast. Vi fixade till håret, borstade av kläderna, öppnade toalettdörren och gick åt skilda håll. 
Det var min förmiddag innan jag träffade min bästa tjejkompis som är tillsammans med honom. 

Ska snart gå över till min granne för att ha en mysig tekväll, för ikväll ska nämligen han och hon vara med varandra, så tyvärr kan jag inte vara med någon av dem (skulle vilja lägga betoningen på honom) men det kan jag ju inte eftersom att de är med varandra. Vilket par va...


Kommentarer
Postat av: Anonym

say wh0t?!

2009-08-24 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0