Jag är den tjejen alla hatar

Sitter återigen på balkongen och äter frukost, så härligt att det är sol igen! Frukosten är min favoritmåltid! Idag ligger det inte så fullt mycket på planeringen förutom att jag ska hoppa in och jobba i några timmar. 

Jag vet fan inte vad som är feltet med mig. I kväll ska vi göra det igen, och jag är lika förväntansfull. Längtar redan nu. Mitt problem är: att jag är otrogen med min bästa kompis pojkvän. Varför jag skriver ihärdigt om detta är för att jag ska titta tillbaka, läsa vad jag håller på med, och försöka sluta upp med det här. Men det går bara inte...
Ingen av oss har ens tagit upp och frågat oss själva vad fan det är för fel på oss. Vi båda lider av någonting mycket allvarligt. När man inte känner skuld känslor för att ligga med sin bästa kompis pojkvän är det något som inte står rätt till.

Saken är den att det är ingen, och då menar jag ingen som vet om det här förutom jag och pojkvännen. Rätt spännande, eller hur?! Men om någon skulle få reda på sanningen skulle jag vara hatad. Så hatad att jag skulle vara tvungen att flytta här ifrån. Herregud, låt det inte komma fram!


Kommentarer
Postat av: PINSAMHETSBLOGGEN

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!



/http://pinsamhetsbloggen.blogg.se!

2009-08-21 @ 12:58:56
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/
Postat av: f e l i c i a

sommaren är så otroligt kort ://

2009-08-21 @ 13:05:53
URL: http://feliciablomqvist.blogg.se/
Postat av: sophie

om du inte vill att nån ska veta det, borde du inte skriva om det på din blogg, för här kan ju tillochmed alla läsa den, tänk om hon läser den?

2009-08-28 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0