En bästa vän borde inte veta allt

Då är det väl dags att säga natti natti. Är hur trött som helst och känner mig inte alls som den nattugglan jag brukar vara. Och trots att jag suttit inne hos grannen och druckit te så är jag trött, det är ju lätt att man blir pigg av te om man dricker det så sent... 
Måste bara ge lite cred till grannen: han är verkligen sjukt gullig och jag är så otroligt glad över att han bor precis bredvid mig, vi är bästa kompisar och berättar allt för varandra. Eller iallafall nästan. Jag skulle aldrig berätta att jag senast idag var inne hos en kille på hans jobb, och att vi nästan hade sex inne på toaletten under hans rast. Och det jag ABSOLUT inte skulle berätta är att den killen är min bästa tjejkompis pojkvän... 


Kommentarer
Postat av: YAIYA

ouff vilken bild!!

2009-08-25 @ 01:28:05
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Natalia

haha jaa det var det!



va kul att du har en bästa kompis som är din granne:)

2009-08-25 @ 11:43:25
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0