En aning frustrerad

Sådär, nu har jag varit förbi Gateau i Sturegallerian och köpt hem lite läckra limpor och bullar, älskar alla deras bakverk! Ska iväg på ett jobbmöte idag, vad det är för jobb kan jag inte avslöja i bloggen. 

Vad ska jag mer göra? Jo, eftersom att jag är en så underbart bra kompis så ska jag givetvis sitta med min bästa kompis (som är tillsammans med den killen jag ligger med genomsnitt 3 dagar i veckan) och prata. Vadå prata? Ska man agera psykolog nu helt plötsligt? Visst kan vi prata, det finns en hel del saker som vi skulle behöva prata om... Men inte idag, idag ska vi prata om "henne och hennes underbara pojkvän" som snart ska iväg på en romantisk weekend. Jag då? vi som hade sex senast igår... På telefon... ALLTSÅ SKÄMTAR HAN ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0