Dör av längtan...

Han gick precis
. Åh, det var så underbart! Och hans flickvän gick 10 min innan han klev innanför min dörr. Nära ögat! Fick ju aldrig iväg henne! Fick lite småpanik. Men det löste sig ju trots allt..

Ikväll har jag tänkt mycket. Och han märkte det. Han frågade flera gånger varför jag såg så fundersam ut. Men vad ska jag svara? Jag vill att du lämnar henne för mig. Kom, vi rymmer! Jag vågar inte vänta på hans svar. Vad fan ska jag göra? Det är inte skuldkänslorna som tär på mig, för de saknar jag. Jag borde ha skuldkänslor med tanke på att hon är min bästa vän, men de finns bara inte där. Nej, de som tär på mig är tanken på att han är med henne och inte mig. Det gör ont, långt in i själen.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

stackars din vän..



dagens låt står "Ken Ring" för! sorgligast ever :( http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/ken-ring-ber-en-bon.html#comment

2009-08-27 @ 19:12:06
Postat av: Anonym

Kärleken gör en blind och galen ibland.

Kanske är du så kär så att du själv inte riktigt förstår vad du faktiskt gör mot din vän. I slutändan är det vännen du kommer vilja ha tillbaks.

2009-10-04 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0