Äntligen!

Tack för sol och tack för onsdag! Ligger ute på balkongen och har det skönt med Spotify och melon som sällskap. I kväll blir det utgång med hela stora tjejgänget. 
Kul med jobbigt, alla är lika pratglada, svårt att få sagt det man vill säga, ibland så bäst att man håller vissa saker för sig själv. Tillexempel som att jag ringde min bästa kompis pojkvän idag, igen. Från dolt nummer så klart, han var på jobbet. Jag blir så fruktansvärt upphetsad när jag tänker på honom och mig och hela situationen, att allting är så förbjudet så jag var tvungen att be honom möta upp mig på hans 30-minuters rast som snart är inne. En snabbis är aldrig fel, eller hur? ;) 

Fast å andra sidan så skulle man kunna ta det efter hans jobb, köra iväg med hans bil någonstans och göra något riktigt dumt men spännande. Oj shit, kom på att jag har en del saker att fixa: städa lägenheten, tvätta, ner på stan och köpa någonting nytt inför kvällen, gå till banken och träffa honom! Bäst att göra en tidsplanering, och juste sist men inte minst måste jag ringa min bästa vän (flickvännen) och bestämma vilken tid vi ska mötas upp i kväll. Jaja, bara dags att sätta igång då!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Ja, visst var den? :)

2009-08-19 @ 20:15:34
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0