19:39

Då var man klar! Sminket sitter perfekt, håret är uppsatt i en stram knut och kläderna är nystrykna. Varför egentligen? Inom 30 minuter kommer håret vara ruffsigt, kläderna i en röra och mascaran nere på kinderna. Men det är ju det som är så kul. Att fixa sig är ju halva nöjet! Inte sant?

Har märkt att jag fått en del läsare sen min confession-blogg startade, vilket jag tycker är jättekul. Jag antar att ni är insatta i mitt otrohetsproblem. Vissa tycker det är okej, roligt att läsa om liksom. Andra tycker jag borde skjutas. Vad tycker du? Har du varit i en liknande situation? Nej, måste kila! Han tutar nere på gatan. Hörs sen, ciao!



Kommentarer
Postat av: j

jaja nu är det fredags mys:D

2009-08-21 @ 19:55:12
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: zoe

nu är jag ärligt och tänker spy ut vad jag tycker om otrohet! Jag fattar inte hur du kan utsätta den personen som du har ett förhållande med för otrohet! Har du någonsin varit med om att en partner har varit otrogen mot dig? Det är en av de värsta sakerna som kan hända. Förutom att man krossas fullkomligt som person så blir man ärrad för livet och får svårt för att kunna lita på någon igen. Jag tycker ärligt talat att du gör någonting som är så jävla fel, och inser du inte det själv så fattar jag inte hur du tänker?!

VISA LITE RESPEKT MOT PERSONEN DU ÄR TILLSAMMANS MED!

Om du inte älskar den personen längre, var då ärligt, främst mot dig själv men även mot den personen och gör slut!

2009-08-21 @ 20:00:18
URL: http://zoelidbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0